Results in 2017

Raksti ir publicēti un ir indeksēti WoS/Scopus:

  1. Ķestere, I. The school theatre as a place of cultural learning: the case of Soviet Latvia (1960s–1980s), Paedagogica Historica, 2017, 53(3), 318-341. http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/00309230.2017.1307857
  2. Ķestere, I., Kalke, B. Controlling the image of the teacher’s body under authoritarianism: The case of Soviet Latvia (1953 – 1984), Paedagogica Historica, 2017, p.1-20. URL http://www.tandfonline.com/eprint/E623XZEh4FrTIcx7ixFy/full

Raksti ir iesniegti žurnālā/grāmatā, kas ir indeksēti WoS/Scopus:

  1. Ķestere, I., Andersone, R., Āriņa, B. 'Schools of national minorities and their presentation in the public space of Latvia' - nodaļa grāmatā, kas tiks publicēta Grieķijā.

Raksti ir publicēti starptautiskā izdevumā, kas nav indeksēts:

  1. Rubene, Z., Ķestere, I. (2017). Raising the New Soviet (Equal) Man: From Campanella to Krupskaya. Educatione & Utopia: Atti del Seminario della S.P.E.C.I.E.S. (Society of Politics, Education and Comparative Inquiry in European States), Free University of Bozen-Bolzano, Bressanone, 20-22.04., 2017 (Ricerche Pedagogiche). N 204/205, (Luglio-Dicembre, 2017), p.59-68. ISSN 1971-5706.

Raksti ir sagatavoti iesniegšanai:

  1. Arnis Strazdiņš. Shaping the “ideal citizen” of Imperial Russia: a case study of school activity in Eastern Latvia at the turn of the 19th/20th centuries - raksts pieņemts publicēšanai Society  of Politics, Education  and Comparative  Inquiry  in  European  States konferences rakstu krājumā 2017. gada jūnijā.
  2. Ķestere, I., Valeiņa, K., Strazdiņš, A. Propaganda in Education (1940–1956): Story of Teacher Anna. Paedagogica Historica.
  3. Ķestere, I., Ozola, I. Latvian Nationalism versus German Fascism and Soviet Communism in Education of Latvia (1941 – 1944). Paedagogica Historica.
  4. Ķestere, I., Zigmunde, A., Marihina, G. Soviet missionaries and sovietisation of the history of education after the World War II, Social and Education History (ir WoS).
  5. Z. Rubene, L. Geikina, I. Ozola. “Erziehungsrichtlinien in den Schulen Lettlands: geplanter Misserfolg oder Chance für einen Neuanfang in der Bildung?”. Referāts ir nolasīts XXI Teodora Lita simpozijā Leipcigā 19.-20.10.2017. Tiek gatavots raksts iesniegšanai publicēšanai.

 Iesniegti un apstiprināti projekti:

  1. I.Ķestere. 2014 – 2018. Starptautisks projekts Permanent International Interuniversity Group of Comparative Research in Politics and History and Theory of Education (SPECIES). Finansē Ferrāras (Itālija), Porto (Portugāle), Bolzano (Itālija) un Lozannas (Šveice) universitātes. http://www.spes.cloud/moduli/species.pdf 
  2. I.Ķestere. 2017.g. 1.marts – 1.aprīlis. Vadītāja LU Akadēmiskās attīstības projektā ""Seminārs Mācību grāmatas kvalitatīvai cilvēka izglītībai”, finansējuma kods AAP2017/38 (480 EUR); 4) Spānijas valdības finansēts projekts 2017.g. Documentaries and totalitarism.  I+D+I Correspondientes Al Programa Estatal De Investigación, Desarrollo E Innovación Orientada A Los Retos De La Sociedad, En El Marco Del Plan Estatal De Investigacion Cientifica Y Técnica Y De Innovación 2013 -2016. Convocatoria 2017 (32.200€)
  3. A.Strazdiņš. 2017. gada jūnijā Akadēmiskās attīstības projekta “Atbalsts Volodimira Koroļenko vārdā nosauktās Poltavas Nacionālās pedagoģiskās universitātes un Latvijas Universitātes zinātniskās sadarbības uzsākšanai” vadīšana un semināra organizēšana par pedagoģijas zinātnes attīstību Ukrainā padomju periodā. Projekta partneris Volodimira Koroļenko vārdā nosauktā Poltavas Nacionālās pedagoģiskās universitāte Ukrainā.