Results in 2017

Publicēts un ir indeksēts WoS/Scopus:

  1. Fernández González, M. J., Semjonovs, D., Narica, I., Strautmane, D., Ozola, S. (2017). Predicting a fast-track maritime career: characteristics of successful officers during teenage years. Problems of Education in the 21st Century, 75(6), 550-567. http://oaji.net/articles/2017/457-1513710449.pdf Raksts ir indeksēts Scopus.

Ir publicēts un būs indeksēts WoS/Scopus:

  1. M.J. Fernández González. (2017). Undergraduate students’ strategies for negotiating emerging performer and teacher identities. First Published September 11, 2017. Raksts ir publicēts žurnālā “Psychology of Music” (raksts būs indeksēts Scopus/WoS) URL http://journals.sagepub.com/doi/abs/10.1177/0305735617726594

Ir iesniegts žurnālā/grāmatā, kas ir indeksēts WoS/Scopus:

  1. 2017. gada jūnijs - Enhancing the Skills Set for Increasing Youth Employability in Latvia. Sadaļa ir iesniegta recenzēšanai un publicēšanai  grāmatā “Socio-Economic Perspectives on Vocational Skill Development”. (grāmata tiks indeksēta WoS vai Scopus). (I.Lūka, T.Pīgozne, S.Surikova)
  2. 2017. gada oktobris - Promoting youth entrepreneurship and employability through non-formal and informal learning: A case of Latvia. Raksts ir iesniegts recenzēšanai un publicēšanai žurnālā “Center for Educational Policy Studies Journal” (žurnāls ir indeksēts Scopus). (T.Pīgozne, I.Lūka, S.Surikova)

Publicēts starptautiskā izdevumā, kas nav indeksēts:

  1. Pīgozne, Tamāra; Surikova, Svetlana (2017). Job-seekers among youth in Latvia: motivating factors, action strategies and supporters // European Educational Research Association (ECER 2017) : Network Sessions. Network: 02. Vocational Education and Training (VETNET), 2 p. , URL: http://www.eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/22/contribution/40646/ 
  2. Surikova, S., Zuzevičiūtė, V., Doddapaneni, U.D., Potukanuma, A.R. (2017). Professional competence development of adult learning teachers (some data from Transnational study of India, Latvia and Lithuania) // 18th International Conference on Education Research Lifelong learning for all: Designing Sustainable Learning Society (ICER 2017), October 18-20, 2017, Seoul, Republic of Korea: [Abstracts] Seoul, 2017. P.126-127. URL: http://www.icer.snu.ac.kr/m/img/[2017ICER]Abstract(final).pdf 

Sagatavots iesniegšanai:

Fernandezs, M., Pīgozne, T., Surikova, S. Uzsākts darbs pie raksta "Pedagogical leadership aspects of Latvian vocational education institution leaders in an international context". Ir sagatavots ievads, teorētiskais pamatojums, metodoloģijas apraksts un literatūras saraksts. Šobrīd tiek strādāts pie datu apstrādes un raksta empirīskās daļas sagatavošanas. Rakstu plānots pabeigt un iesniegt žurnāla "Quality Assurance in Education" speciālajā izdevumā "Assessment and Quality Assurance in Schools" (Emerald Publishing) līdz 30.04.2018. Visas iestrādes ir apkopotas Google Drive Team mapē.

Iesniegti un apstiprināti projekti:

T.Pīgozne. Akadēmiskās attīstības projekts "Atbalsts zinātniskās literatūras izdošanai pedagoģijas un psiholoģijas nozarē”.

Sagatavoti un iesniegti projekti, kas nav apstiprināti:

M.Fernandezs, S.Surikova, T.Pīgozne. Erasmus Mundus Masters on Educational Treatment of Diversity (ETD). Pie projekta pieteikuma ir strādājusi darba grupa no LU: M.Fernandezs, I.Maslo, S.Surikova, T.Pīgozne. Partneri no Latvijas, Portugāles un Spānijas: University of Latvia, National University of Distance Education (UNED) un Polytechnic Institute of Portalegre (IPP). Saņemti 75,5 punkti no 100. Tika finansēti projekti, kas sasniedza 80 punkti vai vairāk.

ES struktūrfondu un citu fondu piesaistītais finansējums:

Valsts pētījumu programmas „Tautsaimniecības transformācija, gudra izaugsme, pārvaldība un tiesiskais ietvars valsts un sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai – jaunas pieejas ilgtspējīgas zināšanu sabiedrības veidošanai (EKOSOC-LV)” projekta “Sabiedrības iesaiste sociālās inovācijas procesos Latvijas ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanai” (LU reģ. Nr. ZD2014/29936) ietvaros piesaistītais finansējums 2017. gadā = 3100 EUR.

Citi sasniegumi:

  1. M.Fernandezs. LU 75. konferences CTIK sekcijas (plenārsēdes) organizēšana.  
  2. M.Fernandezs. Uzstāšanās ar ziņojumu un PowerPoint prezentāciju "Pedagoģiskā līderība Latvijas un Spānijas profesionālās izglītības iestādēs: salīdzinošā analīze" LU 75. konferences sekcijā (plenārsēdē).
  3. S.Surikova. Ir izveidota CTIK projekta lapa LU PPMF PZI vietnē.
  4. T.Pīgozne. 2017. gada 22.-25. augustā  piedalīšanās starptautiskajā zinātniskajā konferencē ECER 2017 “Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research”  ar ziņojumu un Power Point prezentāciju "Job-seekers among youth in Latvia: motivating factors, action strategies and supporters" (Kopenhāgena, Dānija).