Results in 2018

Publicēts un ir indeksēts WoS/Scopus:

Oganisjana, K., Surikova, S., Kozlovskis, K., & Svirina, A. (2018). Financial, organisational and informative involvement of the society in social innovation processes in Latvia. Entrepreneurship and Sustainability Issues 6(1), pp. 456-471. https://doi.org/10.9770/jesi.2018.6.1(28) Raksts ir indeksēts Scopus/WoS.

Publicēts konferences rakstu krājumā, kuru plānots iesniegt indeksēšanai WoS:

Manuel Joaquín Fernández González, Tamāra Pīgozne, Svetlana Surikova, Ļubova Vasečko. (2018). Vocational education institution leaders’ virtues and educational leadership profile in Latvia: A personality perspective of education quality.  In Linda Daniela (Ed.), Human, Technologies and Quality of Education (pp. 203-222). LU Akadēmiskais apgāds. ISBN 978-9934-18-400-0 DOI: 10.22364/htqe.2018.18

Ir iesniegts publicēšanai grāmatā, kas būs indeksēta Scopus:

2018. gada novembris – saņemts apliecinājums par sadaļas recenzēšanas procesa uzsākšanu: Enhancing the Skills Set for Increasing Youth Employability in Latvia. Sadaļa ir iesniegta recenzēšanai un publicēšanai  grāmatā “Socio-Economic Perspectives on Vocational Skill Development”. (grāmata tiks indeksēta WoS vai Scopus). (I.Lūka, T.Pīgozne, S.Surikova). Grāmata pēc publicēšanas viena gada laikā būs indeksēta Scopus datubāzē.

Ir pieņemts publicēšanai žurnālā, kas ir indeksēts Scopus:

2018. gada jūnijs – saņemts apliecinājums par raksta "Promoting youth entrepreneurship and employability through non-formal and informal learning: A case of Latvia" (T.Pīgozne, I.Lūka, S.Surikova) pieņemšanu publicēšanai žurnālā “Center for Educational Policy Studies Journal” (žurnāls ir indeksēts Scopus).

Publicēts grāmatā, kas nav indeksēta:

Počs, R., Lāce, N., Oganisjana, K. Kozlovskis, K., Monge-Iriarte, N., Grīnberga-Zālīte, G., Līcīte, L., Surikova, S. u.c. (2018). Ekonomiskā attīstība. Simtam pāri. Viedā Latvija., 153.-215.lpp. Galvenā redaktore Biba Rivža. Rīga: Latvijas Zinātņu Akadēmija. ISBN 978-9984-9542-9-5 

Sagatavots un iesniegts publicēšanai:

  1. Fernandezs, M., Pīgozne, T., Surikova, S., Vasečko, Ļ. Students’ and staff perceptions of vocational education institution heads’ personality. Raksts žurnālam “Quality Assurance in Education”(Emerald Publishing). Žurnāls ir indeksēts Scopus/WoS.
  2. Kolektīvā monogrāfija ir RTU izdevniecībā. Sociālā inovācija: izaicinājumi un risinājumi Latvijā. Autoru kolektīvs: Karine Oganisjana, Konstantins Kozlovskis, Tālis Laizāns, Nicolás Monge-Iriarte, Yuliya Eremina, Salome Gvatua, Benjamin Ngongo Kabwende, Ozoemena Joseph Chukwu, Svetlana Surikova, Gunta Grīnberga-Zālīte, Lāsma Līcīte, Tatjana Koķe, Laura Jeroščenkova. Zinātniskā redaktore: asoc. profesore Karine Oganisjana, Rīgas Tehniskā universitāte.

Sagatavots iesniegšanai:

Raksts "Pedagogical Leadership Aspects of Latvian Vocational Education Institutions’ Leaders" sagatavots ieniegšanai RTA konferences rakstu krājumam (T.Pigozne, S.Surikova, M.J.Fernandez Gonzalez, A.Medveckis, A.Pigoznis).

ES struktūrfondu un citu fondu piesaistītais finansējums:

Valsts pētījumu programmas „Tautsaimniecības transformācija, gudra izaugsme, pārvaldība un tiesiskais ietvars valsts un sabiedrības ilgtspējīgai attīstībai – jaunas pieejas ilgtspējīgas zināšanu sabiedrības veidošanai (EKOSOC-LV)” projekta “Sabiedrības iesaiste sociālās inovācijas procesos Latvijas ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanai” (LU reģ. Nr. ZD2014/29936) ietvaros piesaistītais finansējums 2018. gadā = 377 EUR.

Citi sasniegumi:

  1. M.Fernandezs, T.Pīgozne, S.Surikova. Uzstāšanās ar ziņojumu un PowerPoint prezentāciju "Latvijas profesionālās izglītības iestāžu vadītāju pedagoģiskās līderības aspekti starptautiskā kontekstā" LU 76. konferences sekcijā.
  2. K.Oganisjana, S.Surikova, K.Kozlovskis, G.Grīnberga-Zālīte. Uzstāšanās ar posterprezentāciju (stenda referātu) "Sabiedrības finansiālā, organizatoriskā un informatīvā iesaiste sociālās inovācijas procesos Latvijā" IV Pasaules latviešu zinātnieku kongresā Rīgā 2018. gada jūnijā. 
  3. S.Surikova. Ir uzturēta CTIK projekta lapa LU PPMF PZI vietnē.