Results in 2017

Ir publicēts un būs indeksēts WoS/Scopus:

  1. Maslo E. (2017) “Give It a Name and It Will Be Yours”: How Opportunities to Reflect on Essential Questions Can Create Space for Learning. In: Wegener C., Meier N., Maslo E. (eds) Cultivating Creativity in Methodology and Research. Palgrave Studies in Creativity and Culture. Palgrave Macmillan, Cham, DOI https://doi.org/10.1007/978-3-319-60216-5_17  [Open Access] URL: http://www.springer.com/us/book/9783319602158

Publicēts kādā citā izdevumā, kas ir indeksēts ERIH, EBSCO u.c.

  1. Irina Maslo, McGinley V.A. (2017). Towards on Effective  Governance Quality of Adult learning System in Latvia. Izaicinājumi pieaugušo izglītības kvalitātes pilnveidei : Starptautiskas zinātniskas konferences rakstu krājums = Challenges for High Quality of Adult Education : International Scientific Conference : Conference Proceedings Rīga, 2017 P.150-159. ISBN 9789934814891.                                          

  2. Maslo, I., Fernandez Gonzalez, M.J., & McGinley, V.A. (2017). What Young Adults say about the best-ways for Success in Learning? Izaicinājumi pieaugušo izglītības kvalitātes pilnveidei : Starptautiskas zinātniskas konferences rakstu krājums = Challenges for High Quality of Adult Education : International Scientific Conference : Conference Proceedings Rīga, 2017 P.142-149. ISBN 9789934814891.   

  3. Pata Kai, Maslo Irina, Paulius Gedvilas (2017).  Part II: Country-specific review: Estonia, Latvia and Lithuania. References: p.108-114 // Broad Research on Adult Education in the EU: Deliverable 2.1, June 2017 / ed. Natasha Kersh, Hanna Toiviainen; University of Tampere, Finland (Tampere, 2017). P.61-114. http://www.uta.fi/edu/en/transit/index/D2.1.Report.30.6.2017.pdf   URL: http://blogs.uta.fi/edumap/2017/08/21/edumap-report-broad-research-on-adult-education-in-the-eu/

Publicēts starptautiskā izdevumā, kas nav indeksēts:

  1. Maslo Elīna (2017). I have learned – It is about something that happened in the past! – time, space and human interaction in different perceptions of learning at work /(Conference Series). References: p. 122-123 // Workplaces as Learning Spaces – conceptual and empirical insights / ed.: A. Ostendorf, Ch.K. Permpoonwiwat Insbruck: Innsbruck University Press, 2017 P.105-124. DOI 10.15203/3122-73-4, URL: https://www.uibk.ac.at/iup/buch_pdfs/asem_2016/10.152033122-73-4.pdf 

Iesniegti un apstiprināti projekti:

  1. I.Gehtmane-Hofmane. Akadēmiskās attīstības projekts "Atbalsts akadēmiskā personāla komandējumam, kas saistīts ar Erasmus+ programmas pamatdarbības Nr. 2 “Sadarbība inovācijas veicināšanai un labas prakses apmaiņa” projektu pieteikuma sagatavošana aktivitātē "Zināšanu apvienības"”.
  2. I.Gehtmane-Hofmane. LU Efektīvas sadarbības projekts "Bērna vajadzībās pamatotu pakalpojumu izstrāde ārpusģimenes aprūpē esošu bērnu atbalsta nodrošināšanai". Partneris: Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija.

Sagatavoti un iesniegti projekti, kas nav apstiprināti:

  1. I.Gehtmane-Hofmane. Projekts “BUCO-lab: Designing work-based learning as catalyst for university-business collaboration" (Erasmus + programmas pamatdarbības Nr. 2 – „Sadarbība inovācijas veicināšanai un labas prakses apmaiņa” aktivitātē – „Zināšanu apvienības”). Partneri: Brandenburg University of Applied Sciences (Vācija), Middlesex University Higher Education Corporation (Anglija), Fachhochschule Joanneum University of Applied Sciences (Austrija), Windesheim University of Applied Sciences (Nīderlande), HAN University of Applied Sciences (Nīderlande),  Thomas More University (Beļģija).

Izstrādātas un aprobētas analītiskās pētniecības un datu apstrādes metodes:

Līdzdalība jaunas EduMap metodoloģijas pilotēšanā.

Noslēgti starpinstitūciju līgumi:

I.Gehtmane-Hofmane. Noslēgts līgums ar Valsts Bērnu tiesību aizsardzības inspekcija par projekta "Bērna vajadzībās pamatotu pakalpojumu izstrāde ārpusģimenes aprūpē esošu bērnu atbalsta nodrošināšanai" īstenošanu.

Jaunizveidota partnerība un tīklojums:

I.Gehtmane-Hofmane. Brandenburg University of Applied Sciences (Vācija), Middlesex University Higher Education Corporation (Anglija), Fachhochschule Joanneum University of Applied Sciences (Austrija), Windesheim University of Applied Sciences (Nīderlande), HAN University of Applied Sciences (Nīderlande),  Thomas More University (Beļģija) par projekta "BUCO-lab: Designing work-based learning as catalyst for university-business collaboration" pieteikuma izstrādi un īstenošanu.

Citi sasniegumi:

  1. I.Maslo. Tallinas Unversitātes Digitālo tehnoloģiju centra Apvārsnis 2020 EduMap projekta [EduMap - Adult Education as a Means to Active Participatory Citizenship] konsultants. [Pakalpojuma līģums No 4.5-2/75].
  2. E.Maslo. Piedalīšanās ASEM LLL Hub RN2 darbībā.