Results in 2017
Ir publicēts un būs indeksēts WoS/Scopus:
Daniela, L., Strods, R., Alimisis, D. (2017) Analysis of Robotics-based Learning Interventions for Preventing School Failure and Early School Leaving in Gender Context // 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (Edulearn17), 3rd-5th July, 2017, Barcelona, Spain: Conference Proceedings, p.810-818. ISBN 9788469737774. ISSN 2340-1117.
Publicēts kādā citā izdevumā, kas ir indeksēts ERIH, EBSCO u.c.
Daniela, L., Kalniņa, D., Strods, R. (2017). An overview on effectiveness of technology-enhanced learning (TEL). International Journal of Knowledge Society Research Vol. 8, Issue 1, ISSN: 1947-8429 DOI: 10.4018/IJKSR.2017010105 https://www.igi-global.com/gateway/article/181263
Publicēts starptautiskā izdevumā, kas nav indeksēts:
Rubene, Zanda, Raimonds Strods. (2017). Transformations of Digital Culture in Doctoral Studies in Pedagogy: Case of the University of Latvia. (Education and Media = Ugdymas ir medijos). Acta Paedagogica Vilnensia Vol. 38 (2017), p.143-158. dx.doi.org/10.15388/ActPaed.2017.38.1, URL: http://www.journals.vu.lt/acta-paedagogica-vilnensia/article/view/10798/8893, URL: https://www.ceeol.com/search/journal-detail?id=954 ISSN 1392-5016
Iesniegti un apstiprināti projekti:
L.Daniela, R.Strods. OSMOZE programmas projekts (Hubert Curien program) "Plaisa starp politikas plānošanas dokumentiem un realitāti augstākās izglītības digitalizācijā (The gap between political development documents and real practice of digitalization of higher education)".
Iesaistīti studējošie:
PBSP ''Skolotājs'' studente Katrīna Elizabete Biezā
Noslēgti starpinstitūciju līgumi:
Z.Rubene. Atjaunots sadarbības līgums ar Leipcigas Universitāti, Vācijā.
Jaunizveidota partnerība un tīklojums:
Z.Rubene. Uzsākta partnerība starp LU un Lietišķā menedžmenta augstskolu, Ismaninga, Vācija. Kopīgas doktora studiju programmas “Pedagoģijas zinātne” īstenošanai.
Citi sasniegumi:
R.Strods, L.Daniela, Z.Rubene. Uzstāšanās 42.ikgadējā ATEE konferencē - Changing perspectives and approaches in contemporary teaching ar referātu "Future teachers’ competencies for innovative education".