Results in 2018

Publicētie raksti:

  1. Nīmante, D., Repina, N. (2018). Inclusive education for pre- service teachers in Latvia - what are the learning outcomes for pre-service teachers? //In: 11th annual International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI), Dates: 12-14 November, 2018, Seville, Spain: Proceedings, Ed. L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, Seville: IATED Academy, doi: 10.21125/iceri.2018.2452, ISBN: 9788409059485, ISSN: 2340-1095, 6209-6215.
  2. Umbraško, S., Raščevska, S., Nīmante, D., Šūmane, I. (2018). Support measures for children with special needs in mainstream school in Latvia: implementation and evaluation.// In: 10th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), 2-4 July, 2018, Palma, Spain: Proceedings, Palma: IATED, doi: 10.21125/edulearn.2018.1820, ISBN: 9788409027095, ISSN: 2340-1117; 7831- 7831
  3. Nīmante, D. (2018). Competent Teacher for Inclusive Education: What Does it Mean for Latvia?// In: Innovations, Technologies and Research in Education (Ed. Daniela, L.), UK: Cambridge Scholars Publishing, Newcastle upon Tyne, 229-244.pp. 362. ISBN (10): 1-5275-0622-3, ISBN (13): 978-1-5275-0622-0. URL:https://www.cambridgescholars.com/innovations-technologies-and-research-in-education
  4. Nīmante, D. (2018). Sadarbības veicināšana klasē [Promotion of cooperation in clasroom]// 816.sēj. Pedagoģija un skolotāju izglītība [Pedagogy an Teacher Education] (Red. Kaļķe, B., Ķestere, I.) LU raksti [Acta Universitatis Latviensis]. Rīga: LU akadēmiskais apgāds, 207-218 lpp. 218. ISSN 1407-2157. URL: https://doi.org/10.22364/ped.luraksti.816 
  5. Laganovska, E. (2018). Information and Communication Technologies in Speech and Language Therapy. 5th Congress of Baltic States SLTs "Alternatīvā un augmentatīvā komunikācija: vairāk nekā vārdi ..." Book of Abstract. https://bit.ly/2PwNVju 

Iesniegie publicēšanai:

Laganovska, E. (2018). Teacher’s Challenges and Solutions: Student with Learning Disabilities into Regular Classroom. SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION International Scientific Conference, Rēzekne. (Iesniegts un apstiprināts raksta abstrakts, vēlāk tiks iesniegts raksts).

Citi sasniegumi:

  1. D.Nīmante. International Journal of Knowledge Society Research (IJKSR), recenzente.
  2. Nīmante, D., Rašcevska, M., Umbraško, S., Šūmane, S. (2018). Paper presentation “Current State of the Identification of Children with Special Needs in Mainstream School in Latvia” in ECER (The European Conference on Educational Research), Bolzano, Italy. URL: https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/23/contribution/45219/ 
  3. Nīmante, D. (2018). Paper presentation „Competent teacher for inclusive education - what does it mean for Latvia?” International Symposium “Inklusion und Umgang mit Heterogenitat in Schule und Unterricht” University of Latvia, Rīga, 8-12.May, 2018.
  4. Šūmane, I, Nīmante, D., Martinsone, B., Raščevska M., Umbraško, S. (2018). Paper presentation “Iesaistītais personāls atbalsta komandā bērniem ar speciālām vajadzībām Latvijas skolās” Latvijas Universitātes 76. starptautiskā konferences Pedagoģijas sekcijā “Cilvēks un tehnoloģijas, izglītības kvalitāte”, Rīga. 12.02.2018.
  5. Doktorantes Ilona Gehtmane-Hofmane, Ļubova Vasečko iesaistītas projektā “Bērna vajadzībās pamatotu pakalpojumu izstrāde ārpusģimenes aprūpē esošu bērnu atbalsta nodrošināšanai” un publikācijas sagatavošanā.
  6. Maģistrante Nellija Repina iesaistīta publikācijas "Inclusive education for pre-service teachers in Latvia - what are the learning outcomes for pre-service teachers?" sagatavošanā.
  7. Laganovska, E. (2018). Information and Communication Technologies in Speech and Language Therapy. 5th Congress of Baltic States SLTs‘"Alternatīvā un augmentatīvā komunikācija: vairāk nekā vārdi ..." Stenda referāts.
  8. Laganovska, E., Berga, A. (2018). Aplikācija un tehnoloģiju izmantošana koriģējoši attīstošā darbībā logopēdijā Rīgas Tehniskās universitātes 59. starpatutiskā zinātniskā konference. Referāts.
  9. D.Nīmante. LU ESP projekts ar BTAI “Bērna vajadzībās pamatotu pakalpojumu izstrāde ārpusģimenes aprūpē esošu bērnu atbalsta nodrošināšanai” (Līg Nr. 1-16/75, LU reģ. Nr. ZD2017/20507). Projekta vadītājs.
  10. D.Nīmante. „Pētījums par bērniem ar speciālām vajadzībām sniedzamo atbalsta pakalpojumu izmaksu modeli iekļaujošās izglītības īstenošanas kontekstā” (Līg.Nr. ZD2017/20386, Pr.reģ. Nr. LU L-20386-ZR-N-040), projekta vadītājs, vadošais pētnieks.