The list of implemented international projects
Name of the project | Aim of the project | Partners | Duration, manager |
Developing Virtual Reality Resources of Assistive Technologies for the SEN Teaching Undergraduates” (2019-KA203-0BF2C5FD-EN-ASD) | Pilnveidot topošo skolotāju izpratni par darbu ar skolēniem, kam ir speciālās vajadzības Izstrādāt assistētās mācīšanas tehnoloģiskos risinājumus virtuālajā realitātē darbam ar skolēniem, kam ir autiskā spektra traucējumi Izstrādāt VR mācību materiālus skolēniem, kam ir autiskā spektra traucējumi | Düzce University (vadošais partneris) (Turcija) Latvijas Universitāte (Latvija), Canakkale Onsekiz Mart Universitesi (Turcija) Scuola Di Robotica (Itālija) Gizem Senol Educloud Egitim (Turcija) Spoleczna Akademia Nauk (Polija) University Of Macedonia (Grieķija)
| 01.09.2019.–31.08.2021. Linda Daniela |
Digital Adult Educators: Preparing Adult Educators for a Digital World (2019-1-LV01-KA204-060398) | Sekmēt to pedagogu digitālās kompetences attīstību, kas strādā ar pieaugušajiem Sekmēt pieaugušo digitālo kompetenču attīstību, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai Izstrādāt mācību materiālus izmantošanai pieaugušo izglītībā Sekmēt izpratnes veidošanos par digitālo prasmju attīstības nepieciešamību | Latvijas Universitāte (Vadošais partneris) (Latvija) University of the Aegean (Grieķija) Centre for Advancement of Research and Development in Educational Technology Ltd. Cardet (Kipra) Innovade Li Ltd (Kipra), The Rural Hub CLG (Īrija), European Association for the Education of Adults (Beļģija), Jaitek Tecnología Y Formación SL (Spānija) | 01.11.2019.–31.10.2021. Linda Daniela |
Innovative educational ROBOtics strategies for PrImary SChool ExperienceS (RoboPisces); Project No 2019-KA201-F5D072D8 | Izstrādāt mācību materiālus robotikas izmantošanai skolās, lai mazinātu agrīnas izglītības pamešanas riskus. Izstrādāt atbalsta materiālus skolotājiem, lai darbotos ar izglītojošo robotiku. Sekmēt skolēnu mācību motivāciju. | Universita Politecnica Delle Marche (vadošais partneris) (Itālija) Latvijas Universitāte (Latvija) University College Dublin, National University Of Ireland (Īrija) Panepistimio Aigaiou (Grieķija) Maria Regina College SPB Primary (Malta) Osnovna skola Titusa Brezovackog (Horvātija) Istituto Comprensivo "Solari" di Loreto (AN) (Itālija) | 01.09.2019.–31.08.2022. Linda Daniela |
Motivating secondary school students towards STEM careers through robotic artefact making (RoboScientists); No 2018-1-PL01-KA201-051129 | Projekta galvenais mērķis ir sekmēt vidusskolēnu ieinteresētību inženierzinātnēs, apgūstot robotu veidošanas procesus. Robotu izstrādes laikā skolēni apgūs fiziku, matemātiku programmēšanu radošā veidā. Projekta rezultātā tiks izstrādāti mācību materiāli robotu veidošanai un vadlīnijas skolotājiem. | Politechnika Warszawska (vadošais partneris) (Polija) Latvijas Universitāte (Latvija) European Lab For Educational Technology (Grieķija) Frederick University (Kipra) Engino.NET LTD (Kipra) XXXI Liceum Ogolnoksztalcace im. Ludwika Zamenhofa (Polija) Zespol Szkol nr 2 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Debicy (Polija) 1 Epal Korydalloy (Grieķija) Rigas Domes Izglitibas Kulturas Un Sporta Departaments (Latvija) | 01.11.2018.–30.04.2021. Linda Daniela |
Developing Teaching Materials for Preschool Teaching Undergraduates on Computational Thinking and Introduction to Coding (EarlyCode) (No 2018-1-TR01-KA203-058832) | Projektā tiks izstrādāti materiāli pirmsskolas skolotājiem, kurus izmantot darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, lai attīstītu algoritmiski analītisko domāšanu, lai apgūtu programmēšanas pamatprincipus, sekmētu kritiskās domāšanas attīstību. | Ahi Evran Universitesi (vadošais partneris) (Turcija) Latvijas Universitāte (Latvija) APEC Egitim Danismanlik Ltd. (Turcija) University of Buckarest (Rumānija) Early Years - The Organisation For Young Children LBG (Apvienotā Karaliste) Scuola Di Robotica (Itālija) Gazi Universitesi (Turcija) | 01.10.2018.–30.09.2020. Linda Daniela |
eMedia: MEdia literacy and Digital citizenship for all; No 2018-1-FR01-KA201-048117 | Izstrādāt materiālus jauniešu digitālās pratības veicināšanai robotikas izmantošanā, medijpratībā, komunikācija tiešsaistes vietnēs. Izstrādāt tiešsaistes mācību platformas materiālus par robotiku un medijpratību. Organizēt mācību aktivitātes pedagogiem izstrādāto materiālu izmantošanai. | La Ligue de l'enseignement (Francija) Latvijas Universitāte (Latvija) Scuola di Robotica (Itālija) S.O.S. Racismo Gipuzkoa Asociacion (Spain) All Digital (Beļģija) Associazione Arci (Itālija)
| 01.09.2018.–31.08.2021. Linda Daniela |
MyHUB – a one-stop-shop on inclusion practices, tools, resources and methods for the pedagogical staff at formal and non-formal educational institutions | Izveidot tiešsaistes repozitoriju iekļaujošas izglītības labo prakšu apkopošanai un izmantošanai plašākā Eiropas kontekstā. Veikt izpēti par iekļaujošas izglītības materiālu izmantošanas ietekmi uz iekļaujošas izglītības nodrošināšanu. | Latvijas Universitāte (Vadošais partneris, Latvija) G.M Eurocy Innovations LTD (Kipra) Phoenixkm BVBA (Beļģija) Marie Curie Association – MCA (Bulgārija) Austrian Association of Inclusive Society (Austrija) Sofiiski Universitet Sveti Kliment Ohridski (Bulgārija)
| 01.02.2019.–31.01.2022. Linda Daniela |
Analysis of the audio-visual representations of the education showed in documentaries and newsreels under European totalitarianisms; Ref.: EDU2017-89646-R | Izstrādāt metodoloģiju Eiropas autoritāro režīmu audiovizuālās propagandas pētniecībai izglītībā. | Latvijas Universitāte University of Vic, Spain University of Birmingham, UK Georg-Eckert-Institute, Germany University of Lisbon, Portugal Slovenian School Museum, Slovenia | 01.2018–01.2021. Iveta Ķestere |
Sustainability in Finance - SuFi, No CB858, UL reg No ETS2020/40 | To accelerate and align vocational business / finance education with Sustainable Development Goals and sustainability principles to ensure inclusive opportunities for business students and graduates across the Central Baltic region and enhance cross-border vocational finance education with coherent sustainability content for all | Haaga-Helia University of Applied Sciences (lead partner) Vocational education and training center "Liepajas State Technical school" Tartu VEC University of Latvia University of Tartu Åland University of Applied Sciences | 01.03.2020.–30.11.2022. Ieva Margeviča-Grinberga |