PZI un PN zinātnieki kopā ar partneriem no Eiropas un Āfrikas piedalīsies projektā „International Diploma for School Teachers in STEM Education / eSTEM” Erasmus plus 2. pamatdarbības „Kapacitātes stiprināšana augstākās izglītības jomā” („Cooperation for innovation and the exchange of good practices - Capacity Building in Higher Education”) ietvaros.

Latvijas Universitātes Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas zinātniskais institūts (PZI) sadarbosies šajā projektā kopā ar vēl citiem 9 partneriem: septiņām iestādēm no Ēģiptes (4 vadošās universitātes, 2 ministrijas un viens dibinājums), Glasgow Caledonian University (GCU) no Apvienotās Karalistes, Royal Institute of Technology (KTH) no Zviedrijas. Projekta ilgums: 15.10.2015 -14.10.2018. Kopējās projekta izmaksas ir apmēram miljons, Latvijas daļa –ap 50 tūkstoši. Partnerība šī projekta ietvaros ne tikai piesaistīs Eiropas Savienības fondus Latvijas zinātnei un uzņēmējdarbībai, bet arī sekmēs Latvijas Universitātes kapacitāti uzņēmējspējas attīstības jomā, sadarbojoties ar pasaulē vadošajām institūcijām. Piemēram, GCU vadīja tikko pabeigto ALFA III projektu „BUILD”, kura mērķis bija izveidot un attīstīt uzņēmējdarbības centrus partnervalstu universitātēs Dienvidamerikā. Šobrīd viņi piedalās projektā „Enrich (S&T II)”, kur paredzēts īstenot zināšanu pārneses stratēģiju Rietumāfrikas partnervalstīs.  Ēģiptes e-mācīšanās kompetences centru (e-Learning Competence Center - ELCC) dibināja 2004.g.  Ēģiptes Informācijas un Komunikācijas Tehnoloģijas ministrija (Ministry of Communications and Information Technology - MCIT). Tā ir Ēģiptes vadošā organizācija e-mācīšanās jomā, kuras mērķis ir izveidot pirmo e-mācīšanās līderu grupu, attīstot viņu uzņēmējdarbības kompetenci. PZI direktors Manuels Fernandezs atzīst, ka  „dalība šajā projektā mums būs vēl viens solis uz priekšu PZI vīzijas īstenošanā – kļūt par vienu no vadošiem pedagoģijas zinātnes pētnieciskajiem institūtiem Baltijas reģionā un ieņemt nozīmīgu vietu Eiropas un citu valstu zinātniski pētniecisko institūtu vidū. Projekts mums dos iespēju sadarboties ar augsti kvalificētiem partneriem STEM priekšmetu jomā, izmantojot aktuālākās inovācijas skolotāju izglītībā e-mācīšanās un IKT sfērā. Projekta gaitā mēs arī veiksim transformatīvu pētījumu, lai radītu inovāciju kultūru Latvijā, sadarbojoties ar vides specializācijas pakalpojumu nozaru partneriem, radot sinerģiju ar biznesu un sekmējot zinātnes sadarbību ar tautsaimniecību”.

Dalīties