LU PPMF PZI vadošā pētniece Tamāra Pīgozne EERA (European Educational Research Association) starptautiskajā konferencē „ECER 2019: Education in a Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future”, kas notika no 3.-6. septembrim Hamburgā (Vācijā), bija 2142 dalībnieku vidū, piedaloties apaļā galda diskusijā par tēmu „Quality Assurance in Adult Education in Latvia” un prezentējot posteru „Support for Teacher’s Professional Identity Enhancement to Promote Inclusive Education within Context of Education Reform in Latvia”.

Abi pētījumi bija veltīti iekļaujošās izglītības jautājumiem: apaļā galda diskusijā tika akcentētas inovācijas skolotāju izglītībā, tostarp - speciālās izglītības  skolotāju sagatavošanā, un pieaugušo izglītības kvalitātes novērtēšanas jautājumi, bet posterā tika prezentēta labā prakse speciālajā izglītībā LU – ERASMUS+ projekta “International E-based Diploma and Professional Certificates in Special Education and Inclusion - SP-EDU” ietvaros izstrādātā metodoloģiskā atbalsta sistēma speciālās izglītības skolotājiem.

Dalīties