Galvenie pētījumu virzieni 2010.–2015. gadā
Pedagoģijas vēstures pētniecība (sadarbībā ar ISCHE pētniecības tīklu):
- Nacionālās izglītības un izglītības institūciju attīstība laikmetu griežos.
- Pedagoģisko ideju attīstība Baltijas valstīs: Eiropas konteksts.
- Pedagoģijas attīstība informācijas sabiedrībā: Eiropas konteksts.
1. pētniecības programmas atskaite par 2015. gadu un 2016. gada vīzija
Mūžmācīšanās (sadarbībā ar Āzijas un Eiropas pētniecības tīklu ASEM LLL Hub):
- IKT prasmju attīstība, e-mācīšanās un e-mācīšanās kultūra mūžizglītībā.
- Mācīšanās darba vietā un darba vietai.
- Pieaugušo izglītotāju profesionalizācija.
- Mūžizglītības politikas nacionālās stratēģijas pilsoņu motivācijas veicināšanai un tālākizglītības un mācīšanās šķēršļu novēršanai.
- Pamatkompetences.
2. pētniecības programmas atskaite par 2015. gadu un 2016. gada vīzija
Dažādības pedagoģiskie risinājumi (sadarbībā ar EERA 11. pētniecības tīklu "Kvalitāte un tās sekmēšanas izpēte"):
- Izglītības kvalitāte un pedagoģiskā līderība.
- Integrācijas ceļi heterogēnā sabiedrībā.
- Dažādības pedagoģiskie risinājumi iekļaušanās kontekstos.
3. pētniecības programmas atskaite par 2015. gadu un 2016. gada vīzija