2018. gada rezultāti
Publicētie raksti:
Orska, R., Pigozne, T., Usca, S. (2018). Adolescents’ self-report on the use and helpfulness of stress coping strategies. Social Welfare: Interdisciplinary Aproach, 8(1), 177-189.
Sagatavots un iesniegts publicēšanai:
Designing a teacher training program for character education using design-based implementation research (M.J. Fernández González, M.Verdeja Muñiz, M.García-Sampedro Fernández-Canteli, B.Alvarez García, M.Sánchez Pérez, I.Margeviča-Grīnberga, T.Pīgozne, S.Surikova etc.).
Sagatavotie un iesniegtie projekti:
Veselības ministrijas ESF projekts „Fiziskās aktivitātes veicinošas vides pētījuma veikšana izglītības iestādēs ESF projekta „Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi” ietvaros”
Pašlaik aktuālie projekti:
- T.Pīgozne. Erasmus+ projekts „Supporting teachers for developping intra-personal competencies and character education at school – ARETE CATALYST” (projekta vadītāja un pētniece).
- T.Pīgozne. Erasmus+ projekts “International E-based Diploma and Professional Certificates in Special Education and Inclusion – SP-EDU” (administratore un pētniece).
- T.Pīgozne. “International Diploma for School Teachers in STEM Education – eSTEM” (administratore un pētniece).
- T.Pīgozne. INTERREG LAT-LIT projekts “Developing of Social Psychological Support Service System through Implementation of Method of Positive Coping Strategies and Enhancement of Social Inclusion for People in Vulnerable groups – POZCOPING” (pētniece).
Citi sasniegumi:
- T.Pīgozne. Journal of Education Culture and Society, University of Wroclaw, recenzente.
- T.Pīgozne. RTA konferences "Sabiedrība, Integrācija, Izglītība" krājuma recenzente sekcijā "Sociālā pedagoģija".
- T.Pīgozne. ECER2018 (Bolzano) - 2 referāti.
- T.Pīgozne. EELU ICLEL 2018 (Kaira) - referāts.
- T.Pīgozne. ICT-Learn2018 (Kaira) - referāts.