2017. gada rezultāti
- Wolfram Schulz, John Ainley, Julian Fraillon, Bruno Losito, Gabriella Agrusti, Tim Friedman. Becoming Citizens in a Changing World. IEA International Civic and Citizenship Education Study 2016. International Report. Springer Open, 2017.
- Bruno Losito, Gabriella Agrusti, Valeria Damiani, Wolfram Schulz. Young People’s Perceptions of Europe in a Time of Change. IEA International Civic and Citizenship Education Study. 2016 European Report. Springer Open, 2017.
- Ireta Čekse, Andrejs Geske, Olga Pole. Pilsoniskās izglītības problēmas un izaicinājumi. Starptautiskā pētījuma IEA ICCS 2016 pirmie rezultāti. LU IPI izdevums, 2017. ISBN (iespieddarbs) 978-9934-527-50-0, ISBN (elektronisks) 978-9934-527-51-7. Pieejams ipi.lu.lv
- Pilsoniskās izglītības līmeņa ietekme uz vērtībām un drošību: situācija Latvijā Baltijas jūras reģiona demokrātisko valstu salīdzinājumā, Nr.1.1.1.2/VIAA/1/16/020, sadarbības partneri: Tallinas Universitāte, Arhus Univeristāte, Tamperes Universitāte.
- Starptautiskā pilsoniskās izglītības pētījumā ICCS 2016. Projekts sākās 2013. g. un noslēdzās 2017. gadā. Projekta kopējā summa – ap 260 000 Euro, Eiropas komisijas finansējums – ap 170 000 Euro, pārējais – LU centralizētie līdzekļi un PPMF bāzes finansējuma līdzekļi.
- Uzsākta padziļināta ICCS 2016 datu analīze, izmantojot kvantitatīvās datu apstrādes metodes.