2018. gada rezultāti
Publicētie raksti:
- Čekse I., Geske A., Pole O. (2018). Skolotājs pilsoniskās izglītības mācību procesā. Krājumā Sabiedrība. Integrācija. Izglītība. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli. Rēzekne: Rēzeknes augstskola. http://dx.doi.org/10.17770/sie2018vol1.3127
- Geske A., Zizlāne L. (2018). Pedagogiem labvēlīgas darba vides veidošana. Krājumā Sabiedrība. Integrācija. Izglītība. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli. Rēzekne: Rēzeknes augstskola. http://dx.doi.org/10.17770/sie2018vol1.3154
- Kangro, A. (2018). Education in Latvia. In J.Stradiņš (Chair of Editorial Board), Latvia and Latvians, Volume I (pp. 279-318). Riga, Latvian Academy of Sciences, 944 pp.
- Kangro, A. (2018). Izglītība Latvijā // J.Stradiņš (redkolēģijas priekšsēdētājs) Latvija un latvieši, I sējums (255.-289. lpp.). Rīga: Latvijas Zinātņu akadēmija, 864 lpp.
Sagatavotie, iesniegtie un apstiprinātie projekti:
- Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 8.3.6.1. “Dalība starptautiskos izglītības pētījumos” sadarbības partnera atlases rezultātā LU PPMF IPI kļuva par sadarbības partneri TIMSS 2019 pētījumā līdz 2021. gadam.
- Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 8.3.6.1. “Dalība starptautiskos izglītības pētījumos” sadarbības partnera atlases rezultātā LU PPMF IPI kļuva par sadarbības partneri PISA 2021 pētījumā līdz 2022. gadam.
Citi sasniegumi:
- A.Geske - OECD PISA 2018 vadošais pētnieks
- A.Kangro - OECD PISA 2018 vadītājs Latvijā