2018. gada rezultāti

Publicētie raksti:

  1. Čekse I., Geske A., Pole O. (2018). Skolotājs pilsoniskās izglītības mācību procesā. Krājumā Sabiedrība. Integrācija. Izglītība. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli. Rēzekne: Rēzeknes augstskola. http://dx.doi.org/10.17770/sie2018vol1.3127
  2. Geske A., Zizlāne L. (2018). Pedagogiem labvēlīgas darba vides veidošana. Krājumā Sabiedrība. Integrācija. Izglītība. Starptautiskās zinātniskās konferences materiāli. Rēzekne: Rēzeknes augstskola.  http://dx.doi.org/10.17770/sie2018vol1.3154 
  3. Kangro, A. (2018). Education in Latvia. In J.Stradiņš (Chair of Editorial Board), Latvia and Latvians, Volume I (pp. 279-318). Riga, Latvian Academy of Sciences, 944 pp.
  4. Kangro, A. (2018). Izglītība Latvijā // J.Stradiņš (redkolēģijas priekšsēdētājs) Latvija un latvieši, I sējums (255.-289. lpp.). Rīga: Latvijas Zinātņu akadēmija, 864 lpp.

Sagatavotie, iesniegtie un apstiprinātie projekti:

  1. Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 8.3.6.1. “Dalība starptautiskos izglītības pētījumos” sadarbības partnera atlases rezultātā LU PPMF IPI kļuva par sadarbības partneri TIMSS 2019 pētījumā līdz 2021. gadam.
  2. Eiropas Sociālā fonda projektu Nr. 8.3.6.1. “Dalība starptautiskos izglītības pētījumos” sadarbības partnera atlases rezultātā LU PPMF IPI kļuva par sadarbības partneri PISA 2021 pētījumā līdz 2022. gadam.

Citi sasniegumi:

  1. A.Geske - OECD PISA 2018 vadošais pētnieks
  2. A.Kangro - OECD PISA 2018 vadītājs Latvijā