2017. gada rezultāti
Publicēts un ir indeksēts WoS/Scopus:
Abdulrahman E. Al Lily, Jed Foland, David Stoloff, Aytac Gogus, Inan Deniz Erguvan, Mapotse Tomé Awshar, Jo Tondeur, Michael Hammond, Isabella M. Venter, Paul Jerry, Rita Birzina ... [et al.] (2017). Academic domains as political battlegrounds A global enquiry by 99 academics in the fields of education and technology. Information Development Vol. 33, N 3 (2017), p.[270]-288: DOI: 10.1177/0266666916646415, URL: http://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/0266666916646415 ISSN 0266-6669. (Indeksēts SCOPUS)
Birzina, Rita, Dagnija Cedere (2017). The First Year Students’ Perceptions of Higher Studies: a Case of University of Latvia. (Problems and Solutions for Nowadays School, University and Adult Education). Bibliography: p.48-49 // Rural Environment. Education. Personality (REEP): Proceedings of the 10th International Scientific Conference; Jelgava, Latvia, 12-13 May, 2017 Jelgava: Latvia University of Agriculture, Institute of Education and Home Economics, 2017 Vol. 10, p.40-49: URL: http://llufb.llu.lv/conference/REEP/2017/Latvia-Univ-Agricult-REEP-2017_proceedings.pdf ISBN 9789984482590. ISSN 2255-808X (Indeksēts Web of Science)
- Rita Birzina, Dagnija Cedere, Liva Petersone. The first year students’ adaptation to natural science studies in higher education 11-12 lpp. Tiks iesniegts vai nu Journal of Baltic Science Education vai Problems of Education in the 21st Century (abi žurnāli ir SCOPUS DB)
- Rita Birzina, Jaitip Na-Songkhla. Technological Impact of MOOCs on Learning Engagement: A Case Study from Latvia and Thailand 19-20 lpp. Iesniegsim Journal of Computing in Higher Education (SCOPUS)
- R.Birziņa. COST Action Proposal OC-2017-1-22474 " The Creativity in History of Science for Science Education " Tīklā iesaistījās 8 valstis: Portugal (Main proposal), Germany, Turkey, Greece, Cyprus, Slovenia, Latvia, Israel, Italy. Brazil (IPC)
- R.Birziņa. Pieteikums LR Veselības ministrijas atklātam konkursam „Fiziskās aktivitātes veicinošas vides pētījuma veikšana izglītības iestādēs ESF projekta „Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi” (Identifikācijas Nr.9.2.4.1/16/I/001) ietvaros” Id. Nr. VM 2017/21/ESF. Iepirkums tika pārtraukts VM nekorekti izstrādāto atlases un vērtēšanas kritēriju dēļ (http://www.vm.gov.lv/images/userfiles/Publiskie%20iepirkumi/scanner%2540vm.gov.lv_20180103_100525.pdf)
- Līva Pētersone, LU BF II kursa bioloģijas maģistre 20902 Bioloģija (MSP)
- Inta Krauja, bijusī LU DZIT profesionālās bakalaura studiju progrqmma, tagadējā -maģistrante 20485 Pedagoģija (MSP)
- R.Birziņa. ASEM LLL Hub Research Network 1 „Development of ICT skills, e-learning and the culture of e-learning in lifelong learning (e-ASEM)” Veikts kopīgs pētījums ar Taizemi un Malaiziju. Par pētījuma rezultātiem ziņots 11th International Conference and Exhibition on E-Learning and Education Technology. Towards a Smart Learning Society. 5-6 December 2017 Rita Birzina. Massive open online courses (MOOCs) – how do they engage higher education students and lecturers? ict-learn.org/presentations/Day%202/English%20Sessions/Session%205/4_Rita%20Birzina.pdf. Pašlaik sākas jauns pētījuma cikls sadarbībā ar Spāniju, Taizemi un Japānu.
- R.Birziņa. Projekta "EduBalt - Developing capacity for teaching sustainable development in the Baltic Sea region" (http://swedesd.uu.se/programmes-projects/edubalt/) ietvaros izveidots jauns studiju kurss skolotājiem "VI ilgstspējīgai attīstībai".
- R.Birziņa. Adaptēta projekta "International Diploma for School Teachers in STEM Education [eSTEM]" ietvaros Ēģiptes partneru anketa un veikts pilotpētījums, par kuru jau ziņots konferencē Kairā 11th International Conference and Exhibition on E-Learning and Education Technology. Towards a Smart Learning Society. 5-6 December 2017: Rita Birzina, Tamara Pigozne, Irina Maslo. The role of educational technology in teaching and learning of Science. http://ict-learn.org/presentations/Day%201/Session%201/4_Rita%20Birzina.pdf
- R.Birziņa, T.Pīgozne. Tehnoloģijas dabaszinātņu izglītībā: vieds skolotājs un vieds skolēns. Par šo tēmu pieteiktas tēzes ECER 2018 konferencei: Rita Birzina, Tamara Pigozne. Technology as a Resource for Qualitative Science Teaching and Learning: a Smart Teacher and Smart Student.
- R.Birziņa. Recenzēti 8 pieteikumi ECER 2017: Reforming Education and the Imperative of Constant Change: Ambivalent roles of policy and educational research un 1 raksts žurnālam „Ogrody Nauk i Sztuk”/ Journal of Education Culture and Society.