2019. gada rezultāti

Publikācijas:

  1. Agapitova, N., & Sebre, S. (2019). Problemātiska interneta lietošana saistībā ar stresa pārvarēšanas stratēģijām un uzvedības problēmām pusaudžu vecumā. Baltic Journal of Psychology, 68–83.
  2. Sebre, S., Miltuze, A., Martinsone, B. & Elsina, I. (2019). Children’s compulsive internet use, hyperactivity, parental rules and inconsistent parenting. 19th European Conference on Developmental Psychology Abstracts.

Pieņemts publicēšanai:

Sebre, S., Miltuze, A., & Limonovs, M. Adolescent problematic internet use risk factors:  Hyperactivity, inconsistent parenting, dissociation and maladaptive cognitions. Journal of Child and Family Studies.

Sagatavota publicēšanai grāmata:

S.Sebre, A.Miltuze. "Attīstības psiholoģija: no dzimšanas līdz sirmam vecumam".

Sagatavotie un iesniegtie projekti:

A.Miltuze. "Augstākajā izglītībā studējošo kompetneču novērtējums un to attīstības dinamika studiju periodā", Izglītības un zinātnes ministrijas izsludināts pētījums, dalība pētījuma projekta sagatavošanā. 

Sagatavotie un apstiprinātie projekti:

S.Sebre, A.Miltuze. School-aged Children’s Internet Use in Relation to Socioemotional Development and Parenting Practices in Latvia, Lithuania and Taiwan: A Longitudinal Study. Latvia-Lithuania-Taiwan Scientific Cooperation Project No LV-LT-TW/2018/2, second stage, partners Vilnius university, University of Taiwan

Studentu iesaiste:

Nataļja Agapitova un Anna Plisko, darbošanās projektā "School-aged Children’s Internet Use in Relation to Socioemotional Development and Parenting Practices in Latvia, Lithuania and Taiwan: A Longitudinal Study".

Citi sasniegumi:

S.Sebre, A.Miltuze. Recenzēšanas pienākumu veikšana 2019.gada žurnālam: Baltic Journal of Psychology.