Nozaru pedagoģijas apakšnozarē aizstāvētie promocijas darbi (2003.-2015.)
Nr. | Autors | Tēma | Zinātniskais vadītājs | Pedagoģijas apakšnozare | Disertācija aizstāvēta |
1. | Nora Lūse | Atskaņotājmākslinieka prasmju pilnveidošanās studijās augstskolā | Dr.habil.paed., prof. A.Špona | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 11.03.2003. |
2. | Dace Visnola | Tradicionālās kultūras apguve topošo skolotāju mākslas izglītībā | Dr.habil.paed., prof. J.Anspaks | Nozaru (mākslas) pedagoģija | 20.05.2003. |
3. | Eitans Šelahs | Pozitīvas trenēšanas pieeja jauniešu basketbola treneru sagatavošanā | Dr.habil.paed., prof. T.Koķe | Nozaru (sporta) pedagoģija | 16.09.2003. |
4. | Anna Līduma | Pirmsskolas vecuma bērnu muzikalitātes attīstības pedagoģiskais aspekts | Dr.habil.paed., prof. A.Špona | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 15.06.2004. |
5. | Ligita Stramkale | Mākslas ideju vienotība mūzikas mācības saturā vispārizglītojošajā skolā | Dr.habil.paed., prof. J.Anspaks | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 15.06.2004. |
6. | Sarmīte Tūbele | Jaunāko klašu skolēnu runas un valodas traucējumu noteikšana un korekcijas iespējas | Dr.habil.paed., prof. A.Kopeloviča | Nozaru (speciālā) pedagoģija | 19.12.2006. |
7. | Rita Spalva | Dejas kompozīcijas prasmju attīstība studentu mākslinieciskajā darbībā | Dr.habil.paed., prof. Z.Čehlova | Nozaru (dejas) pedagoģija | 30.01.2007. |
8. | Laima Geikina | Dzīvi un dzīvību apliecinoša attieksme un kristīgā audzināšana pamatskolā | Dr.psych., prof. M.Vidnere | Nozaru (reliģijas) pedagoģija | 11.12.2007. |
9. | Andra Fernāte | Transdisciplināra pieeja ķermeniskās izpratības izpētē | Dr.habil.paed., prof. T.Koķe, Dr.paed., prof. J.Grants | Nozaru (sporta) pedagoģija | 10.04.2008. |
10. | Aurika Gulbe | Metodoloģiskā kultūra topošā klavierspēles skolotāja darbībā | Dr.art., Dr.paed., prof. T.Bogdanova | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 05.03.2009. |
11. | Tālis Gžibovskis | Jauniešu spēju attīstība sitaminstrumentu spēles apguvē | Dr.paed., prof. M.Marnauza | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 02.07.2009. |
12. | Inga Bērziņa | Sadarbības prasmju pilnveidošanās džeza dziedāšanas studiju procesā | Dr.paed., prof. M.Marnauza | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 01.07.2010. |
13. | Guntars Bernāts | Latvijas simfoniskā orķestra diriģēšanas skolas vēsturiskā attīstība mūzikas kultūras kontekstā | Dr.paed., prof. A.Krūze | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 17.05.2011. |
14. | Manuel Joaquin Fernandez Gonzalez | Atskaņotājmākslinieka un pedagoga identitāšu integrācija mūzikas instrumentu spēles studentu pedagoģiskajā darbībā | Dr.habil.paed., prof. I.Maslo | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 03.07.2012. |
15. | Larisa Maļkova | Skolēnu klavierspēles apguve aksioloģiskās pieejas kontekstā | Dr.art, Dr.paed., prof. T.Bogdanova | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 04.10.2012. |
16. | Ilga Prudņikova | Skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem praktiskās darbības pieredzes veidošanās speciālajā internātpamatskolā | Dr.paed., prof. E.Černova | Nozaru (speciālā) pedagoģija | 29.06.2012. |
17. | Margarita Puķīte | Medicīnas studentu pedagoģiskās kompetences veidošanās studiju procesā | Dr.psych., prof. L.Rutka | Nozaru (medicīnas) pedagoģija | 15.05.2012. |
18. | Svetlana Ušča | Pusaudžu ar valodas traucējumiem komunikatīvās kompetences attīstība internātpamatskolā | Dr.paed., prof. V.Ļubkina | Nozaru (speciālā) pedagoģija | 29.06.2012. |
19. | Daiga Kalēja-Gasparoviča | Studentu radošuma veicināšana vizuālās mākslas studijās | Dr.habil.paed., prof. A.Špona | Nozaru (mākslas) pedagoģija | 10.01.2012. |
20. | Laimrota Kriumane | Mūzikas skolotāja emocionālās kompetences pilnveide augstskolas studiju procesā | Dr.paed., prof. M.Marnauza | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 21.02.2013. |
21. | Inamora Zaiceva | Zīmju un verbālās valodas bilingvālā mācību metode bērniem ar dzirdes traucējumiem | Dr.psych., doc. L. Brokāne; Dr.paed., doc. R. Vīgante | Nozaru (speciālā) pedagoģija | 27.06.2013. |
22. | Zigmunds Žukovskis | Studentu sonorās domāšanas attīstība ģitārspēles studiju procesā | Dr.paed., prof. M.Marnauza | Nozaru (mūzikas) pedagoģija | 28.05.2015. |