2015. gada nozīmīgākās publikācijas
Ķestere, I., Kaļķe B. (2015). The Visual Image of the Teachers: A Ten-Country Perspective. Revista Columbiana de Educación, 68, 19-40.
| |
Iveta Kestere, Zanda Rubene, Irena Stonkuviene (2015). Introduction: power – invisible architecture of education. Paedagogica Historica : International Journal of the History of Education, 51, 1/2, 5-10. Specal Issue : Education and Power: Historical Perspectives (2015), ISSN 0030-9230. DOI:10.1080/00309230.2014.997759 | |
Kestere, Iveta (2015). The classroom as an arena for political propaganda: Communism and Nazism in Latvian classrooms (1940-1956), Storia dell'educazione e della politica scolastica, Vol. 2, No. 1, 34-72. | |
Fernandez González, Manuel Joaquin; Seņkāne, Laimīte (2015). Educational leadership in higher education: Professionalism versus emotional satisfaction. A case study from Lavia. In Margeviča-Grinberga, leva; Kraģe, Gunta; Fernandez Gonzalez, Manuel Joaquin; Odiņa, Indra (Eds.), Improving the Quality of Thinking and Action in Higher Education; The Roles of Cognition and Emotion. Proceedings of the 3rd International RIAICES Congress (pp. 76-93). University of Latvia, Riga, Latvia. | |
Margeviča-Grinberga, leva; Kraģe, Gunta; Fernandez González, Manuel Joaquin; Odiņa, Indra (Eds.) (2015). Improving the Quality of Thinking and Action in Higher Education; The Roles of Cognition and Emotion. Proceedings of the 3rd International RIAICES Congress. University of Latvia, Riga, Latvia, 186 p. | |
Maslo, Elina & Lunardon, Katharina (Eds.) (2015). Annotated Bibliography. Working places as learning spaces: contextualizing lifelong learning in Asia and Europe. With contributions from Bent B. Andresen, Jean Marie Barbier, Florence Tardif Bourgoin, Daiva Bukantaite, Annegret Friedrichsen, Cecilie Bech Clausen, Valerie Cohen-Scali, Theo van Dellen, Helmut Fennes, Ina Heidekamp, Kenji Hirata, Karen Evans, Natasha Kersh, Maija Kokare, Monika Kubiliute, Yin Le, Corinne Lespessailles, Guibin Mu, Petr Novotny, Annette Ostendorf, Pier Paolo Pasqualoni, Chompoonuh K. Permpoonwiwat, Padma Ramsamy-Prat, Areeya Rojvithee, Elisabeth Saller-Kraft, Jian-Min Sun, Marie-Laure Vitali, Richard Wittorski, and Ruhizan M. Yasin. 40 p. This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License. ISBN 978-3-902863-06-5 | |
Maslo, Irina; Surikova, Svetlana; Pīgozne, Tamāra; Lasmane, Ija, & Rubene, Iveta (2015). Latvijas vakara (maiņu) skolu otrās iespējas formālā izglītība kā kompensējošā ,,labā prakse”. Informatīvais ziņojums Nr. 1. 2015. gada 25. februāris. ESF finansētā projekta Nr. 2011/0011/1DP/1.2.2.3.2/11/IPIA/VIAA/001 „Atbalsts izglītības pētījumiem” (1.2.2.3.2. apakšaktivitāte) pētījuma “Jaunu izaicinājumu un to risināšanas iespēju identificēšana un analīze, kas ietekmē pieaugušo (18-24 gadi) iesaistīšanos (atgriešanos) mūža mācīšanās procesā” rezultāti. Rīga: Latvijas Universitāte, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas zinātniskais institūts. ISBN 978-9934-527-30-2 (print); ISBN 978-9934-527-31-9 (pdf).
| |
Maslo, Irina; Surikova, Svetlana; Pīgozne, Tamāra; Lasmane, Ija, & Rubene, Iveta (2015). Izaicinājumi un iespējas 18-24 gadīgo jauniešu priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas prevencijai. Informatīvais ziņojums Nr. 2. 2015. gada 18. marts. ESF finansētā projekta Nr. 2011/0011/1DP/1.2.2.3.2/11/IPIA/VIAA/001 „Atbalsts izglītības pētījumiem” (1.2.2.3.2. apakšaktivitāte) pētījuma “Jaunu izaicinājumu un to risināšanas iespēju identificēšana un analīze, kas ietekmē pieaugušo (18-24 gadi) iesaistīšanos (atgriešanos) mūža mācīšanās procesā” rezultāti. Rīga: Latvijas Universitāte, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas zinātniskais institūts. ISBN 978-9934-527-32-6 (print); ISBN 978-9934-527-33-3 (pdf).
| |
Maslo, Irina; Mazurs, Vladislavs; Surikova, Svetlana; Lasmane, Ija, & Rubene, Iveta (2015). Izaicinājumi un iespējas 18-24 gadīgo jauniešu priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas monitoringam. Informatīvais ziņojums Nr. 3. 2015. gada 25. marts. ESF finansētā projekta Nr. 2011/0011/1DP/1.2.2.3.2/11/IPIA/VIAA/001 „Atbalsts izglītības pētījumiem” (1.2.2.3.2. apakšaktivitāte) pētījuma “Jaunu izaicinājumu un to risināšanas iespēju identificēšana un analīze, kas ietekmē pieaugušo (18-24 gadi) iesaistīšanos (atgriešanos) mūža mācīšanās procesā” rezultāti. Rīga: Latvijas Universitāte, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas zinātniskais institūts. ISBN 978-9934-527-34-0 (print); ISBN 978-9934-527-35-7 (pdf).
| |
Maslo, Irina; Surikova, Svetlana; Pīgozne, Tamāra; Mazurs, Vladislavs; Lasmane, Ija, & Rubene, Iveta (2015). Jaunu izaicinājumu un to risināšanas iespēju identificēšana un analīze, kas ietekmē pieaugušo (18-24 gadi) iesaistīšanos (atgriešanos) mūžmācīšanās procesā. Pētījuma rezultātu kopsavilkums. ESF projekta Nr. 2011/0011/1DP/1.2.2.3.2/11/IPIA/VIAA/001 „Atbalsts izglītības pētījumiem” (1.2.2.3.2. apakšaktivitāte) pētījuma “Jaunu izaicinājumu un to risināšanas iespēju identificēšana un analīze, kas ietekmē pieaugušo (18-24 gadi) iesaistīšanos (atgriešanos) mūža mācīšanās procesā” rezultāti. Rīga: Latvijas Universitāte, Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes Pedagoģijas zinātniskais institūts. ISBN 978-9934-527-36-4 (print); ISBN 978-9934-527-37-1 (pdf).
| |
Maslo, Irina; Fernandez González, Manuel J. (2015). Supporting the Engagement and Reintegration of 18-24 Year Old Early School-Leavers in Lifelong Learning: Evidences for Targeted Compensatory and Preventive Strategy in Education. Report, 31 March 2015. ESF project "Support to Education Research" (sub-activity 1.2.2.3.2.). Study on Identification and analysis of new challenges and solutions that have influence on engagement and reintegration of early school-leavers (18-24 aged) in lifelong learning. Riga: University of Latvia, Faculty of Education, Psychology and Art, Scientific Institute of Pedagogy. ISBN 978-9934-527-28-9 (print); ISBN 978-9934-527-29-6 (pdf). PDF version (published on the website of the ASEM LLL Hub)
| |
Oganisjana, Karine; Surikova, Svetlana (2015). Social innovation in the promotion of sustainable development of the contemporary Latvian society. Journal of Security and Sustainability Issues, 5(2), 249–258. DOI: dx.doi.org/10.9770/jssi.2015.5.2(10) ISSN 2029-7017 (print); ISSN 2029-7025 (online) Volume (pdf) Paper (pdf) | |
Titko, Jelena; Surikova, Svetlana (2015). Exploring the concept of social innovation. In Iveta Simberova and Alena Kocmanova (Eds.), Perspectives of Business and Entrepreneurship Development. Economic, Management, Finance and System Engineering from the Academic and Practitioners Views. Proceeding of selected papers (pp. 338-347). 15th International Conference at Brno University of Technology, Faculty of Business and Management, May 28-29, 2015, Brno, Czech Republic. ISBN 978-80-214-5227-5 | |
Grinberga-Zalite, Gunta; Oganisjana, Karine; Surikova, Svetlana (2015). The study of social innovation theoretical framework for enhahcing of rural development and agriculture in Latvia. In Janis Kusis et al. (Eds.), Proceedings of the 2015 International Conference "Economic Science for Rural Development", 23-24 April 2015, No. 40, Marketing and Sustainable Consumption. New Dimensions in the Development of Society (pp. 205-215). Jelgava: LLU ESAF. | |
Surikova, Svetlana; Oganisjana, Karine; Grinberga-Zalite, Gunta (2015). The role of education in promoting social innovation processes in the society. In Velta Lubkina and Svetlana Usca (Eds.), SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference, May 22nd-23rd, 2015, Volume IV (pp. 233-243). Rēzekne: Rēzeknes Augstskola. Print paper format: ISSN 1691-5887; ISBN 978-9984-44-164-1 CD format: ISSN 2256-0637; ISBN 978-9984-44-165-8 Electronic format:
| |
Semjonovs, D., Bogdaņecs, A., & Fernández González, M.J. (2015). Instructors’ competence for enhancing quality of in-house training in maritime education. In Velta Lubkina and Svetlana Usca (Eds.), SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference, May 22nd-23rd, 2015, Volume IV (pp. 31-39). Rēzekne: Rēzeknes Augstskola. Print paper format: ISSN 1691-5887; ISBN 978-9984-44-164-1 CD format: ISSN 2256-0637; ISBN 978-9984-44-165-8 Electronic format: | |
Luka, Ineta; Pigozne, Tamara; Surikova, Svetlana (2015). Impact of plurilingualism on learning quality in evening (shift) schools. In Velta Lubkina and Svetlana Usca (Eds.), SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference, May 22nd-23rd, 2015, Volume IV (pp. 90-103). Rēzekne: Rēzeknes Augstskola. Print paper format: ISSN 1691-5887; ISBN 978-9984-44-164-1 CD format: ISSN 2256-0637; ISBN 978-9984-44-165-8 Electronic format: | |
Pigozne, Tamara; Usca, Svetlana (2015). Case of Latvia in the evaluation of adult education: Issues and solutions. In Velta Lubkina and Svetlana Usca (Eds.), SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference, May 22nd-23rd, 2015, Volume IV (pp. 165-177). Rēzekne: Rēzeknes Augstskola. Print paper format: ISSN 1691-5887; ISBN 978-9984-44-164-1 CD format: ISSN 2256-0637; ISBN 978-9984-44-165-8 Electronic format: | |
Pigozne, Tamara; Pigoznis, Aivars (2015). Improvement of media competence within cooperative learning process in a vocational education institution. In Velta Lubkina and Svetlana Usca (Eds.), SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific Conference, May 22nd-23rd, 2015, Volume II (pp. 411-424). Rēzekne: Rēzeknes Augstskola. Print paper format: ISSN 1691-5887; ISBN 978-9984-44-164-1 CD format: ISSN 2256-0637; ISBN 978-9984-44-165-8 Electronic format: | |
Surikova, Svetlana; Zuzeviciute, Vaiva; Reddy, Potukanuma Adinarayana; Devi Doddapaneni, Uma (2015). Competencies of Adult Education Facilitators – Transnational Comparison (India, Lithuania and Latvia). In Ekkehard Nuissl von Rein, P. Adinarayana Reddy, Susanne Lattke, D. Uma Devi (Eds.), Facets of Professionalisation among Adult Education Teachers: Eurasian Perspectives (pp. 66-85). Darya Ganj, New Delhi: Prabhat Kumar Sharma, Sarup Book Publishers Pvt. Ltd. ISBN 978-93-5208-002-1 | |
Surikova, Svetlana; Zuzeviciute, Vaiva (2015). Didactical-methodological profile of adult learning facilitators: Opinion of adult educators in Latvia and Lithuania. In Ekkehard Nuissl von Rein, P. Adinarayana Reddy, Susanne Lattke, D. Uma Devi (Eds.), Facets of Professionalisation among Adult Education Teachers: Eurasian Perspectives (pp. 49-65). Darya Ganj, New Delhi: Prabhat Kumar Sharma, Sarup Book Publishers Pvt. Ltd. ISBN 978-93-5208-002-1 | |
Rubene, Zanda (2015). Pedagoģijas zinātne pec Latvijas neatkarības atjaunošanas / Pedagogy as a scientific discipline after the restoration of independence of Latvia. In Krūze, Aīda (Ed.), Laikmets un personība. Rakstu krājums Nr. 15 (pp. 105-134). Rīga: RaKa. | |
Ķestere, Iveta (2015). Pedagoģijas pētniecības vēsture Latvijā: laikmeti, izaicinājumi un iespējas / Research of the history of education in Latvia: ages, challenges and opportunities. In Krūze, Aīda (Ed.), Laikmets un personība. Rakstu krājums Nr. 15 (pp. 196-243). Rīga: RaKa. | |
Ķestere, Iveta (2015). Ginters Bēme. In Krūze, Aīda (Ed.), Laikmets un personība. Rakstu krājums Nr. 15 (pp. 261-278). Rīga: RaKa. | |
Rubene, Zanda (2015). Jozefs Helds. In Krūze, Aīda (Ed.), Laikmets un personība. Rakstu krājums Nr. 15 (pp. 295-307). Rīga: RaKa. | |
Maslo, Irina (2015). Arne Karlsens. In Krūze, Aīda (Ed.), Laikmets un personība. Rakstu krājums Nr. 15 (pp. 318-330). Rīga: RaKa. | |
Maslo, Irina (2015). Ginters Ludvigs Hūbers. In Krūze, Aīda (Ed.), Laikmets un personība. Rakstu krājums Nr. 15 (pp. 331-341). Rīga: RaKa. | |
Fernandezs, Manuels (2015). Samuels Hento Palasioss. In Krūze, Aīda (Ed.), Laikmets un personība. Rakstu krājums Nr. 15 (pp. 342-353). Rīga: RaKa. | |
Ķestere, Iveta (2015). Marks Depāpe. In Krūze, Aīda (Ed.), Laikmets un personība. Rakstu krājums Nr. 15 (pp. 365-377). Rīga: RaKa. | |
Oganisjana, Karine; Surikova, Svetlana; Laizāns, Tālis (2015). Factors influencing social innovation processes in Latvia, Entrepreneurship and Sustainability Issues 3(2): 186-197. DOI: dx.doi.org/10.9770/jesi.2015.3.2(6) Volume (pdf) Paper (pdf) |
|